Rabu, 23 September 2009

rumet saya..!!!

salam sume...

kalau awak nak tau...
saya de kwn baik....
die rumet saya...
tggal sblik...mkn, mnum, mngaji, study..bsame2...
tdo same2...tapi...len2 katil la...
awak nk kenal die tak??


Ni la rumet saya....

Siti Nurbaidzuri bt. Reli
asal Kucing, Sarawak...

sebaya je dgn saya...classmate sy jgak...
die still single..but not available...hehehe


Saya panggil die Bai...
die baik wak...salu je tlg saya...
die salu ketawa..saya ckp spatah pun die ketawa...
pelik kn??huhuhu

Saya harap pshbtn kami akan kekal selama-lamanya....
Saya pun hrp dpt bagi segala kebaikan yg telah sy dpr dari die...
Saya syg rumet sy tau....

okeee....tadaaaaa.....

1 ulasan:

  1. saya nak no hp awak boleh...??
    saya kawan kpd syafawati ramli..
    aka peah..
    kawan msa awak kat kmPP dulu..
    dia mntak saya cari no tepon awak..
    so....bleh tak awak sms no awak kat 013-3527955(liyana)..
    thanx a lot...
    kol bleh...
    asap..
    thanx..

    BalasPadam